středa 11. června 2014

JAK JSEM SE STAL (na jedno odpoledne) MUSLIMEM

Často spíláme „sluníčkářům“ či „pravdoláskařům“ do pitomců, pokrytců a zbabělců, ale jací jsou doopravdy, když přijde na lámání chleba a jsou konfrontováni se syrovou šariou, s požadavkem na kamenování nevěrnic a vraždění odpadlíků?

S jistou mladou paní, která si přála zůstat v anonymitě, jsme se rozhodli otestovat postoje studentů humanitních oborů v tomto směru a ve středu 21.5. odpoledne jsme oba ve full muslohadrech stanuli (s propiskou a pár archy papíru) před hlavním vchodem do Fakulty sociálních studií Masarykovy univerzity v Brně. Kamarádka jako správná muslimka jen mlčela a já sbíral podpisy pod petici za „respekt“ k šarie pro české muslimy (zejména v oblasti rodinného práva), přičemž jsem vždy explicitně zmínil i tresty kamenování a sekání rukou. Celkově jsme oslovili přibližně 80 lidí.

Výsledky byly žalostné: během cca 1,5 hodiny se nám podařilo nasbírat na 20 podpisů, přičemž naprostou většinu signatářů tvořily v souladu s teoriemi Martina Konvičky okaté, už od pohledu submisivní dívky. Co je nejhorší: ze všech těch cca 80 osob mne jasně a bez relativistických keců poslal s celým islámem do háje jen jeden mladý muž (kterého tímto srdečně zdravím). Asi polovina respondentů váhala a nakonec nepodepsala (inu nejsem školený manipulátor jako třeba Halík), další část diskutovala ve stylu „mešity mi nevadí“, „mám plno muslimských přátel“, ale od začátku bylo jasné, že pod tuhle petici připojit svůj podpis nechtějí, no a ti zbylí se, vidouce „musla“, zachovali „xenofobně“ a jednoduše utekli.

Akci jsme nějaký čas plánovali, aby bylo vše od outfitu po krycí historku neprůstřelné, takže ten nechutný sunna vous na mém ksichtě je pravý, stejně jako oděv (Made in Egypt) a naprostá většina keců, jimiž jsem ty šokované študentíky krmil (díky sharia4czech a sunna.cz za support, vaše demagogické fráze se mi fakt hodily).

Co bych rád vzkázal těm, co se nám podepsali? Necítím vůči vám žádnou zášť, je mi z vás jen smutno (zejména z vaší absence solidarity s exmuslimy, které byste snad vážně nechali ve jménu zvráceně pojaté "tolerance" bez mrknutí oka zavraždit). Zamyslete se nad sebou. PS: Ty formuláře jsem zničil, zůstaly jen tyto obrázky se začerněnými podpisy.

Co chci vzkázat všem ostatním? Nebuďte líní a PODEPISUJTE PAPÍROVOU PETICI PROTI ŠARIE! Je to ještě horší, než většina z nás čekala... http://www.ivcrn.cz/kampane/naqba-2014/petice/

Šejch Kuffar Al-Bartákí

Žádné komentáře:

Okomentovat